Help
Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen:
- Wie zijn wij en wat doen wij?
- Wat is strijkijzersnoer?
- Kan ik elk snoer zomaar vervangen voor een stofsnoer
- Waar kan ik terecht voor eventuele garantie?
- Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
- Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Versturen jullie ook naar het buitenland?
- Hoe kan ik betalen?
1. Wie zijn wij en wat doen wij?
Welkom bij Snoerenzo.nl. Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf waar bijna alles mogelijk is. Of het nou gaat om onderdelen van uw lamp te vervangen, het zelf maken van een lamp, afname in een grotere hoeveelheid of juist uw lamp op te vrolijken wij staan uw graag te woord om u te adviseren over de beste keuze.
2. Wat is strijkijzersnoer?
Strijkijzersnoer is elektriciteitskabel wat omsponnen is met een laag textiel. Door de laag textiel komt het strijkijzersnoer moderner en luxueuzer over dan een normaal snoer en het ziet er ook nog eens vrolijker uit. Het strijkijzersnoer in ons assortiment is altijd dubbel geïsoleerd, dat wil zeggen dat de stof om een vinyldraad gesponnen is en niet los om de aderen van de draad. Dit garandeert de veiligheid van het snoer en kwalitatief is het beter. Strijkijzersnoer is leverbaar in een 2 of 3 aderige variant en leverbaar in diverse kleuren.
3. Kan ik elk snoer zomaar vervangen voor een strijkijzersnoer?
Ja u kunt, afhankelijk van hoeveel aderen het snoer van de lamp heeft, uw normale elektriciteitskabel van de lamp vervangen voor een exemplaar van strijkijzersnoer of een snoer welke is omsponnen met staaldraad. In combinatie met een van onze fittingen en (globe) lampen kunt u uw eigen stijlvolle lamp creëren. Bent u er niet helemaal zeker van of het snoer vervangen kan worden voor strijkijzersnoer? Vul ons contactformulier in of stuur een email naar info@snoerenzo.nl en wij helpen u graag verder
4. Waar kan ik terecht voor eventuele garantie?
Wij bieden u op alle door ons aangeboden producten de wettelijke garantie. Wettelijk garantie houdt in dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Op sommige artikelen wordt naast de wettelijke garantie een extra fabrieksgarantie gegeven. Mocht dit het geval zijn dan staat dit bij het artikel vermeldt. In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u na het doen van aankopen op Snoerenzo.nl het recht op een bedenkperiode van 14 dagen na ontvangst van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden, mits 100% in nieuwstaat en in ongeopende verpakking. U dient zelf de portokosten voor het terugsturen te betalen, waarbij wij u vriendelijk verzoeken om ons vooraf te informeren over de retourzending, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. De verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender en raden u aan het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde post zal worden geweigerd). Op de strijkijzersnoeren geldt geen fabrieksgarantie. Mocht u na levering van uw product niet tevreden zijn over de kwaliteit dan kunt u binnen drie werkdagen reclameren. Hierbij wordt door Snoerenzo bekeken of de kwaliteit van het snoer zodanig afwijkt ten opzichte van de door ons gestelde kwaliteitsnormen. U kunt niet reclameren wanneer u zelf beschadigingen aanbrengt of wanneer de schade is ontstaan door onprofessionele montage.
5. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Indien een artikel op voorraad is kunt u ervan uit gaan dat binnen één werkdag zal worden geleverd. Wanneer de door u bestelde artikel(en) niet op voorraad zijn, dan zullen wij u per email op de hoogte brengen van het levertermijn. Uiteraard ontvangt u altijd na uw definitieve bestelling een bevestiging van uw bestelling per mail.
6. Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?
Wanneer uw bestelling niet is aangekomen binnen het door Snoerenzo gecommuniceerde levertermijn, dan dient u ons hiervan op de hoogte te brengen middels een email of ons contactformulier. Wij zullen u vraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en u zo snel mogelijk contact met u opnemen.
7. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij brengen voor verzending de volgende kosten in rekening:
- De verzendkosten bedragen bij een brievenbuszending  - € 4,99
- De verzendkosten bedragen bij een pakketzending - € 7,50
- Gratis verzending Nederland vanaf - € 75,00
De kosten voor een zending naar België bedragen:
- De verzendkosten bedragen bij alle zendingen naar België - € 9,75
- Gratis verzending België vanaf - € 125,00
Onze pakketten worden duurzaam bezorgd door PostNL:
Â
8. Versturen jullie ook naar het buitenland?
Uiteraard willen wij u graag van dienst zijn indien uw pakket in het buitenland bezorgt dient te worden. De kosten voor het verzenden naar het buitenland verschillen per land en kunt u via de email of via ons contactformulier opvragen.
9. Hoe kan ik betalen?
Tijdens het afronden van uw bestelling zal er worden gevraagd middels welke manier u de transactie wilt betalen. U kunt hierbij kiezen uit de volgende mogelijkheden:
iDeal ( Nederland )
Betaal veilig op de vertrouwde website omgeving van uw bank. U bent verzekerd van een veilige en transparante transactie zonder verborgen kosten. Onze transacties van iDeal worden verwerkt door Mollie. Deze betaalmethode is gratis en u betaalt geen transactiekosten.
Vooruit betalen/bank overschrijving ( NL+EU )
Betaal vooruit per bank of giro. ( Nederland + overige landen ) Uw keuze dient u tijdens uw bestelling aan te geven als hier om wordt gevraagd. Ons rekeningnummer en andere informatie betreffende het betalen ontvangt u tijdens de bestelling. Deze betaalmethode is gratis en u betaalt geen transactiekosten.
Bancontact ( België )
De Belgische variant van iDeal. Betaal veilig op de vertrouwde website omgeving van uw bank. U bent verzekerd van een veilige en transparante transactie zonder verborgen kosten. Onze transacties van Bancontact worden verwerkt door Mollie. Deze betaalmethode is gratis en u betaalt geen transactiekosten.
Paypal ( NL+International ) ( + € 0.95 )
Betaal veilig via uw eigen Paypal rekening. U bent verzekerd van een veilige en transparante transactie.
De kosten voor een Paypal transactie bedragen € 0,95 per transactie.