• Op werkdagen voor 15:00 uur besteld is morgen bezorgd
  • Gratis verzending vanaf € 75 NL & € 125 BE
  • Uitstekende service (9.1 op Kiyoh)
  • 020 - 822 41 07

Retourneren

Retourbeleid

Bij SNOER&ZO streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, zowel bij het kiezen van onze producten als bij het retourproces. We begrijpen dat er momenten kunnen zijn waarop een aankoop niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Daarom bieden we een eenvoudig en klantvriendelijk retourbeleid aan.

Retourneren binnen 14 dagen

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u als consument na het doen van aankopen het recht op een bedenkperiode van 14 dagen na ontvangst van het product. Je kunt je artikelen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling dus retourneren. Dit geldt voor de meeste producten, mits ze in ongebruikte en onbeschadigde staat verkeren, met de originele labels en verpakkingen.

Bestel je zakelijk? Het herroepingsrecht voor consumenten geldt enkel voor consumenten die een aankoop doen. Bedrijven, ook eenmanszaken, kunnen geen aanspraak maken op het herroepingsrecht voor consumenten.

Voorwaarden voor retourzendingen:

  1. Het product moet in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen (ongebruikt en onbeschadigd).
  2. Het artikel moet in de originele verpakking worden geretourneerd.
  3. De retourzending dient te worden aangemeld via e-mail of telefonisch door contact op te nemen met onze klantenservice.
  4. Voeg een ingevuld retourformulier + kopie van de factuur bij je retourzending

Retourkosten

De kosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening, tenzij het product defect is of je een verkeerd artikel hebt ontvangen. In dat geval vergoeden wij de retourkosten.

Restituties

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we de restitutie binnen 7 werkdagen. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt tijdens de aankoop.

Uitzonderingen

Er zijn enkele producten die niet geretourneerd kunnen worden, zoals:

  • Producten die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt zoals: op maat geknipt snoer, op maat geknipt strijkijzersnoer en op maat afgemeten ketting.

Hoe retourneer ik een product?

  1. Meld je retourzending door per e-mail of telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.
  2. Verpak het product veilig in de originele verpakking.
  3. Voeg een ingevuld retourformulier + kopie factuur toe aan de retourzending
  4. Stuur het product naar het opgegeven retouradres.

Het is verstandig op een bewijs van verzending te bewaren, mocht er onverhoopt iets mis gaan dan kun je aantonen dat je een pakket hebt verstuurd.
Heb je vragen of problemen met je retourzending? Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om je verder te helpen.

Garantie op producten

Wij bieden op alle door Snoerenzo aangeboden producten de wettelijke garantie. Wettelijk garantie houdt in dat een product datgene moet doen wat je als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie kan er door een fabrikant of importeur een extra fabrieksgarantie op een artikel worden gegeven. Mocht deze extra garantie worden gegeven dan staat dit bij of op het artikel vermeld.

Wat moet ik doen als een artikel defect is geleverd?

Allereerst onze excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wanneer je van ons een bestelling ontvangt dan dien je de producten bij aflevering nauwkeurig te (doen) inspecteren op zichtbare gebreken en op schade. Defecten of schades aan producten moeten uiterlijk binnen 3 dagen na aflevering van de producten aan Snoerenzo worden gemeld. Defecten of schades welke later dan 3 dagen worden gemeld kunnen niet meer schadeloos worden gesteld. Heb je een schade of defect ontdekt aan een ontvangen product neem dan contact op met onze klantenservice op en wij lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Wat moet ik doen als mijn artikel onjuist geleverd is?

Allereerst onze excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je een artikel welke onjuist is geleverd neem dan contact met onze klantenservice op en wij lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Contactgegevens klantenservice:

  • Telefoonnummer: 020-822 4107
  • E-mail: info@snoerenzo.nl
  • Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08:00 uur t/m 17:00 uur

We hopen dat je tevreden bent met je aankoop bij SNOER&ZO en bedanken je voor het vertrouwen in onze producten en service.