Informatie
Levering & bezorging
Wanneer u uw bestelling op werkdagen vóór 15:00 uur heeft geplaatst en betaald, dan zullen wij uw bestelling die zelfde dag verzenden. Bestelt u na 15:00 uur , dan zal uw bestelling de volgende dag in behandeling worden genomen. Wanneer blijkt dat er een door u besteld artikel niet voorradig is, dan zullen wij u per email op de hoogte brengen van het levertermijn. Uiteraard ontvangt u altijd na uw definitieve bestelling een bevestiging van uw bestelling per mail.
Besteld op maandag ( voor 15:00 uur ) | > Levering op dinsdag |
Besteld op dinsdag ( voor 15:00 uur ) | > Levering op woensdag |
Besteld op woensdag ( voor 15:00 uur ) | > Levering op donderdag |
Besteld op donderdag ( voor 15:00 uur ) | > Levering op vrijdag |
Besteld op vrijdag ( voor 15:00 uur ) | > Levering op zaterdag |
Besteld op zaterdag ( gehele dag ) | > Levering op dinsdag |
Besteld op zondag ( gehele dag ) | > Levering op dinsdag |
Verzending & betaling
Al onze pakketten worden duurzaam verstuurd met PostNL. Wij berekenen verschillende verzendkosten afhankelijk van de waarde van uw bestelling, de grootte van uw bestelling en de bestemming. De kosten voor een zending binnen Nederland bedragen:
- De verzendkosten bedragen bij een brievenbuszending  - € 4,99
- De verzendkosten bedragen bij een pakketzending - € 7,50
- Gratis verzending Nederland vanaf - € 75,00
De kosten voor een zending naar België bedragen:
- De verzendkosten bedragen bij alle zendingen naar België - € 9,75
- Gratis verzending België vanaf - € 125,00
Wilt u uw artikelen in een ander land dan Nederland of België ontvangen? Wij zijn uw graag van dienst, de kosten voor het verzenden naar het buitenland verschillen per land en kunt u aanvragen via info@snoerenzo.nl. Onze pakketten worden duurzaam bezorgd door PostNL:
Â
Betaling:
iDeal ( Nederland )
Betaal veilig op de vertrouwde website omgeving van uw bank. U bent verzekerd van een veilige en transparante transactie zonder verborgen kosten. Onze transacties van iDeal worden verwerkt door Mollie. Deze betaalmethode is gratis en u betaalt geen transactiekosten.
Vooruit betalen/bank overschrijving ( NL+EU )
Betaal vooruit per bank of giro. ( Nederland + overige landen ) Uw keuze dient u tijdens uw bestelling aan te geven als hier om wordt gevraagd. Ons rekeningnummer en andere informatie betreffende het betalen ontvangt u tijdens de bestelling. Deze betaalmethode is gratis en u betaalt geen transactiekosten.
Bancontact ( België )
De Belgische variant van iDeal. Betaal veilig op de vertrouwde website omgeving van uw bank. U bent verzekerd van een veilige en transparante transactie zonder verborgen kosten. Onze transacties van Bancontact worden verwerkt door Mollie. Deze betaalmethode is gratis en u betaalt geen transactiekosten.
Paypal ( NL+International ) ( + € 0.95 )
Betaal veilig via uw eigen Paypal rekening. U bent verzekerd van een veilige en transparante transactie.
De kosten voor een Paypal transactie bedragen € 0,95 per transactie.
Retouren & garantie
Garantie
Wij bieden op alle door Snoerenzo aangeboden producten de wettelijke garantie. Wettelijk garante houdt in dat een product datgene moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie kan er door een fabrikant of importeur een extra fabrieksgarantie op een artikel worden gegeven. Mocht deze extra garantie worden gegeven dan staat dit bij of op het artikel vermeld.
Defect geleverd
Allereerst onze excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wanneer u van ons een bestelling ontvangt dan dient u de producten bij aflevering nauwkeurig te (doen) inspecteren op zichtbare gebreken en op schade. Defecten of schades aan producten moeten uiterlijk binnen 3 dagen na aflevering van de producten aan Snoerenzo worden gemeld. Defecten of schades welke later dan 3 dagen worden gemeld kunnen niet meer schadeloos worden gesteld.
Verkeerd besteld artikel & 14 dagen retourrecht voor consumenten
Heeft u per abuis een verkeerd artikel besteld of  voldoet het artikel niet aan uw verwachting? In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u als consument na het doen van aankopen op Snoerenzo.nl het recht op een bedenkperiode van 14 dagen na ontvangst van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd door de consument. Dit geldt niet voor op maat geknipt (strijkijzer)snoer. Deze artikelen zijn speciaal voor u afgemeten en nemen wij niet retour. Wilt u een product retour sturen vul dan ons retourformulier in. U kunt alleen een artikel retour sturen als:
- U het retourformulier invult + een kopie van de factuur meestuurt.
- Het product in nieuwstaat is.
- Het product in originele en onbeschadigde verpakking zit.
Wij verzoeken u vriendelijk om ons vooraf te informeren over de retourzending, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. De retourzending is altijd voor rekening en risico van de verzender en raden u aan het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde post zal worden geweigerd). Wij zullen uw retourzending binnen 14 dagen afhandelen en het door u ontvangen bedrag terugboeken. Meer informatie over uw herroepingsrecht vindt u in onze algemene voorwaarden onder lid 10.
LET OP ! Bestelt u bedrijfsmatig? Het herroepingsrecht voor consumenten geldt enkel voor consumenten die een aankoop doen.
Bedrijven, ook eenmanszaken, kunnen geen aanspraak maken op het herroepingsrecht voor consumenten.Â
Grote afname van artikelen?
Bent u een winkelier, groothandel of fabrikant en bent u geïnteresseerd in een grote afname van een van onze artikelen? Wij helpen u graag verder door u een passende prijsopgave te doen toekomen. U kunt hiervoor contact opnemen via ons contactformulier of via de email info@snoerenzo.nl. Wij zijn op werkdagen van 09:00 uur tot en met 17:00 uur telefonisch te bereiken via telefoonnummer 020 - 822 41 07
BTW vrije levering
Wanneer goederen ( in het kader van de levering ) tussen EU-landen worden vervoerd is er sprake van een intracommunautaire levering. De hoofdregel is dat deze levering met BTW belast wordt in het land waarheen de goederen worden vervoerd. Dat houdt in dat wanneer u een bedrijf buiten Nederland heeft en u in het bezit bent van een geldig BTW nummer wij u BTW vrij (tegen 0% tarief) kunnen leveren.
Voldoet u aan bovenstaande voorwaarden en wilt u graag een bestelling plaatsen? Stuurt u ons dan een email met daarin uw contactgegevens, uw BTW nummer en uw bestelling. Wij controleren uw gegevens en zorgen ervoor dat u een aangepaste factuur krijgt waarop de BTW aan u is verlegd.
Let op: bij orderbedragen onder de € 50 excl. btw zullen wij u administratiekosten in rekening brengen van € 3.50 excl. btw voor de verwerking van de factuur. Is de orderwaarde groter dan € 50 excl. btw? Dan worden er geen administratiekosten berekend.
Let op: van reeds betaalde transacties/facturen kunnen wij u achteraf geen aangepaste factuur meer toesturen. Het terug storten van reeds betaalde BTW is NIET mogelijk. Neem daarom vooraf contact met ons op om een aangepaste factuur te kunnen ontvangen.